• Acasa
  • Locuri de vazut
  • Tendinte
  • Curiozitati
  • Sfaturi utile
  • Blog
Log In
  • For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

    I agree to these terms.

  • Acasa
  • Locuri de vazut
  • Tendinte
  • Curiozitati
  • Sfaturi utile
  • Blog

Cat de eficiente sunt sistemele online pentru primerea parerilor clientilor?

  • februarie 21, 2019
  • 0 comments
  • Posted in Curiozitati
  • 0
evomag.ro

Este normal sa ne focusam pe dezvoltarea afacerii si sa furnizam cele mai bune produse si servicii.  Adevarat si evident, totodata. Dar stim ca ceea ce furnizam este cel mai bun pentru clienti? Stim ca este ceea ce asteapta ei? Ii intrebam ce parere au? Ne dau raspunsuri sincere? Sunt intrebari dificile si probabil de aceea colectarea unor pareri clienti este adesea omisa.

Sisteme online pentru transmiterea feedback-ului

Astazi vom vorbi de un sistem care gestioneaza obiectiv feedback-ul cumparatorilor verificati si publica o nota medie a magazinelor online.

Diferenta fata de alte sisteme asemanatoare prezente pe piata este ca toti clientii sunt reali si verificati. Cu alte cuvinte, doar clientii care au cumparat de la magazinul respectiv pot da o nota si publica un comentariu.

Magazinul online inscris in program trimite la fiecare comanda:ID-ul comenzii, prenumele clientului, judetul din care s-a efectuat comanda, adresa de e-mail a clientului.

Dupa 5, 7, 14 sau 30 de zile de la comanda, clientul primeste un e-mail din partea sistemului (dar in numele magazinului online) in care este invitat sa raspunda la 3 intrebari si sa dea note. Pe baza acestor note, se va calcula nota medie a magazinului respectiv. Iata cele 3 intrebari:

  • Ce nota ai da magazinului de la care tocmai ai cumparat? (de la 1 la 10)
  • Cat de multumit esti de calitatea serviciilor de livrare? (de la 1 la 10)
  • Ai recomanda magazinul si altor prieteni? (Da/ Nu)

Iata ce reprezinta notele:

Notele 1 si 2 – foarte nemultumit

Notele 3, 4 si 5 – nemultumit

vola.ro

Notele 6, 7 si 8 – multumit

Notele 9 si 10 – foarte multumit

In cazul in care clientul da o nota mai mica decat 5, acesta va fi nevoit sa lase un comentariu in care sa explice problema pe care a avut-o cu magazinul respectiv.

Un client poate completa o singura data acest formular si nu poate edita raspunsul dupa ce acesta a fost publicat.

Ce se intampla in cazul unei opinii negative

Atunci cand un client trimite un feedback negativ, reprezentatul magazinului online poate sa raspunda clientului nemultumit.

Feedback-ul negativ va fi publicat alaturi de comentariul magazinului. In cazul acesta, clientul va primi un nou formular si, in cazul in care problema a fost rezolvata, el poate da o alta nota, mai buna, magazinului.

Ambele note se publica pe pagina magazinului online, in schimb la media generala se ia in calcul doar cea de-a doua nota (mai buna).

Daca nota este egala sau mai mare de 6, aceasta se publica automat.

Magazinul poate sa atraga atentia asupra mesajelor abuzive sau asupra mesajelor care arata clar ca un client n-a inteles sistemul, intrebarile sau a gresit comanda.

Pe site-ul firmei ce gestioneaza acest sistem vor fi afisate toate magazinele care au acest sistem implementat, cu toate comentariile si notele primite.

Media generala afisata reprezinta rating-ul magazinului respectiv. Nu se afiseaza nimic public pana nu apar 30 de review-uri despre un magazin.

Dezvoltarea acestor sisteme si aderarea magazinelor online la acest sistem,trebuie sa devina o necesitate pentru orice bussinss, caci nevoia de a sti parerile clientilor poate duce la  deschiderea de noi orizonturi in dezvoltarea afacerii tale.

Share Button
Inele de logodna cu diamant Solitaire

Inele de logodna cu diamant Solitaire

  • februarie 14, 2019
  • 0 comments
Review ruj lichid Boys'n Berries All Day Matte Aria

Review ruj lichid Boys’n Berries All Day Mat...

  • februarie 21, 2019
  • 0 comments

Share this

Tags

  • feedback negativ
  • pareri clienti
  • rating magazin

Leave a Reply Anulează răspunsul

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Do not miss

0 comments
Curiozitati

Ai unghii cu probleme? De vina ar putea fi nu produsele, ci lipsa de experienta

Ultimele Postari

Principiul fondator al alegerii rochiei de mireasa: binomul rafinament - eleganta
0 comments
BlogFashion

Principiul fondator al alegerii rochiei de mireasa...

  • decembrie 30, 2022
  • 0
  • 7
7 idei pentru miresele cu par scurt
0 comments
BlogFashion

7 idei pentru miresele cu par scurt

  • decembrie 27, 2022
  • 0
  • 9
vola.ro