Desi multi dintre cumparatorii de masini din intreaga lume ar putea avea preferinte pentru SUV-uri, hatchback-urile sunt inca masini eficiente din punct de vedere al spatiului, iar Volkswagen Polo este cu siguranta unul dintre modelele eficiente din acest punct de vedere oferite de producatorul sau. Intr-adevar, modelul Polo este al doilea cel mai vandut din gama VW, fiind batut doar de Golf.
VW Polo are o clasa foare variata de concurenta, de la Seat Ibiza la Skoda Fabia. Cu toate acestea, desi adversarii sai sunt foarte bine cotati, Polo are un succes rasunator. Acesta nu este puternic doar pe hartie, dovada ca motorul de 1.0 litri turbocompresor Volkswagen merita sa fie alegerea prima. Acesta face fata cu brio aglomeratiei din oras tragand puternic de la turatii reduse si revigorandu-se de buna voie atunci cand este nevoie de schimbarea vitezei.
Desi acest model de VW este unul inedit, problemele reclamate de utilizatori de-a lungul timpului nu au intarziat sa apara. Ca orice masina, si aceasta prezinta o serie de defectiuni intalnite frecvent la mai multi utilizatori.
Una dintre problemele frecvente ale acestei masini este data de suspensia pe fata. Daca ati observat ca exista probleme provocate de suspensia frontala, probabil exista o problema cu arborii bratului inferior fata. Pentru rezolvarea problemei este indicata schimbarea arborilor pe fata.
O alta problema frecventa este data de utilizarea geamurilor electrice. Daca intampinati probleme cu geamurile care nu se deschid si nu se inchid asa cum ar trebui sau daca geamurile nu se misca asa cum ar trebui, atunci cauza este cel mai probabil data blocarea geamurilor in canale, lucru care duce la arderea comutatoarelor.
De asemenea, au fost reclamate probleme cu spalarea parbrizului. Este posibil ca maneta de actionare a lichidului de parbriz sa nu aiba efect atunci cand este apasata, insa nu maneta este de vina pentru lipsa rezultatului, ci o conducta pe care curge lichidul de parbriz.
Daca masina merge greu la ralanti si aveti indoieli ca aceasta ar functiona bine, este posibil ca problema sa fie cauzata de bobina. Rezolvarea este data doar de inlocuirea bobinei.
Daca ati observat ca lumina de avertizare DPF (filtrul de particule diesel) este aprinsa pe tabloul de bord, va trebui sa curatati DPF-ul. DPF colecteaza particulele nocive din sistemul de evacuare si acestea sunt arse atunci cand vehiculul ajunge la o anumita temperatura. Acest lucru nu se intampla atunci cand masina este condusa mai ales in oras. Pentru a rezolva problema, indicat ar fi sa gasiti varianta de a conduce masina pentru aproximativ 15 minute la o viteza de peste 2000 rpm pentru ca aceste particule sa fie arse complet. Dupa ce faceti acest lucru probabil va disparea si lumina de avertizare.
Oricare ar fi defectiunea pe care o intalniti la masina, indicat este sa apelati cat mai repede cu putinta la ajutorul unor persoane specializate. Astfel, va veti asigura ca nu exista riscul sa apara alte probleme mai mari legate de cele initiale. Auto Atu va sta la dispozitie pentru efectuarea reparatiilor de orice fel in cel mai scurt timp posibil.