

Paginile de continut de o importanta esentiala se numesc continut de fundal. Articolele cu pietre pretioase sunt cele mai importante articole de pe site-ul vostru web. Prin urmare, din moment ce Yoast SEO 4.6 va ofera cele mai bune variante de optimiare, veti gasi o optiune pentru a indica faptul ca articolul selectat ar trebui tratat ca un articol baza.
Sfatul nostru este sa apelati la o firma de optimizare seo Google. Continutul de baza este continutul care reflecta exact afacerea voastra sau misiunea afacerii voastre. Dar concentrarea asupra domeniului din jurul afacerii voastre ar putea fi, de asemenea, o strategie excelenta pentru a creste audienta si potentialii cumparatori.
Asa cum am discutat mai devreme, articolele de baza ar trebui sa fie relativ bine plasate in structura site-ului vostru, concentrandu-se pe cele mai multe cuvinte cheie si mai ales pe cuvinte cheie competitive. Ganditi-va la patru pagini specifice pe care doriti sa le prezentati pentru ca cineva sa le citeasca: acestea ar trebui sa fie articolele de baza. In cele mai multe cazuri, pagina de pornire va face legatura cu aceste articole.
Site-urile Web ar trebui sa contina macar unul sau doua articole de fond si cel mult opt pana la zece. Daca doriti sa scrieti mai mult de zece articole de fond, probabil ar trebui sa incepeti un al doilea site web.
Paginile de categorie sau paginile cu etichete ar putea deveni articole „de fundal”. Daca doriti sa optimizati paginile voastre de categorii pentru un continut de baza, este foarte important sa oferiti un continut introductiv bun. Ar trebui sa va asigurati ca aceasta pagina ofera o prezentare convingatoare a subiectului si invita vizitatorii sa citeasca si mai multe articole pe site-urile voastre.
Structura este dinamica. Afacerea s-ar putea schimba de-a lungul anilor si este logic ca structura site-ului sa reflecte aceasta schimbare. Daca nu va ganditi la structura site-ului in mod regulat, acesta ar putea creste in aceasta colecte de pagini. Este posibil ca paginile sau produsele sa nu mai se incadreze in site, iar coerenta site-ului sa nu mai fie prezenta.
Eliminati si redirectionati!
O multime de magazine vor vinde in fiecare an o colectie diferita de produse (haine, incaltaminte). Produsele vechi ar putea intra in vanzare pentru o perioada de timp, dar in cele din urma vor fi vandute. Daca nu va asteptati sa mai vindeti acelasi produs exact, ar trebui sa eliminati pagina. De asemenea, daca continutul este complet depasit, eliminati pagina respectiva!
Cu toate acestea, este posibil sa fi avut legaturi valoroase la acea pagina exacta. Doriti sa va asigurati ca beneficiati de aceste linkuri, chiar daca pagina nu mai exista. De aceea ar trebui sa redirectionati adresa URL.
Redirectionarea paginilor nu este asa de greu de realizat. Daca utilizati WordPress, plugin-ul nostru Yoast SEO Premium va poate ajuta sa aveti grija de redirectionari. Preferabil, ar trebui sa redirectionati vechea adresa URL (301) la produsul care a inlocuit produsul respectiv sau la o pagina inrudita daca nu exista inlocuire. Aceasta ar putea fi pagina de categorii a produsului specific sau, ca o ultima solutie pentru pagina dvs. de pornire. In acest fel, pagina (depasita) nu va mai interfera cu structura site-ului dvs.