Imaginile sunt uneori necesare pentru a spori experienta utilizatorilor, dar trebuie sa aveti grija sa nu creati alte efecte secundare, cum ar fi probleme legate de viteza de incarcare a paginii sau raspunsul lent. Ai nevoie de optimizare seo Cluj? Acceseaza Smartseopack.com!
Daca decideti sa utilizati imagini, aveti grija la urmatoarele: Utilizati Alt Text pentru a descrie imaginea. Puteti adauga cuvinte cheie, dar nu exagerati. Utilizati cuvintele cheie in nume de fisiere imagine (separate cu liniute). Evitati utilizarea numelor de fisiere precum image1.jpg sau person1.jpg.
In schimb, utilizati nume semnificative cu liniute. De exemplu, femeie-work-out.jpg. Pastrati toate fisierele imagine intr-un folder dedicat pe site-ul dvs., si anume www.mydomain.com/images/. Optimizati dimensiunea imaginii.
Cu cat dimensiunea imaginii este mai mica (in KB) cu atat mai rapid este site-ul dvs. Web. Puteti utiliza aceasta unealta gratuita pentru a mari dimensiunea imaginii fara a pierde calitatea.
Viteza paginii.
Google a spus de mai multe ori ca viteza paginii este un factor de clasificare si totusi multi webmasteri nu optimizeaza site-urile web pentru viteza. Scopul lor (Google) este de a oferi celui care cauta cele mai precise rezultate in cel mai rapid mod posibil. Este sigur ca viteza paginii (ca factor de clasificare,) va castiga o importanta mai mare in urmatorii doi ani.
Site-urile web rapide imbunatatesc experienta utilizatorilor si reprezinta un factor pentru a incuraja vizitatorul sa vina din nou. In plus, un site care se incarca in mai putin de 4 secunde este mai probabil sa se claseze mai bine in rezultatele cautarii. Obtineti mai multe vizite pe pagina pentru fiecare utilizator. Obtineti mai multe conversii.
Cum sa rezolv problema de viteza a paginii?
Eliminati orice plug-inuri inutile (daca utilizati WordPress) sau javascript din paginile dvs.
Optimizati dimensiunea imaginilor. Utilizati un serviciu de cache sau plug-in (folosesc WP Super cache si W3Total Cache).
Accesati http://www.webpagetest.org/ si testati cate secunde este necesar ca paginile dvs. sa se incarce din diferite locatii, viteza internet si browsere. Raportul de analiza de la final va va spune si care componente ale paginii dvs. dureaza prea mult pentru incarcare, astfel incat sa le puteti elimina/optimiza.
Accesati serviciul Google Speed Service pentru a analiza site-ul dvs. web si pentru a obtine recomandari privind performanta.
Daca aveti o multime de imagini pe site-ul dvs. si nu puteti imbunatati performanta cu recomandarile oferite de instrumentele mentionate mai sus, puteti lua in considerare utilizarea unui serviciu CDN (Content Delivery Network), cum ar fi Cloud Flare sau Amazon Cloud Front.
Stiu ca abordarea problemelor legate de performanta este o problema tehnica si uneori nu este usor pentru utilizatorul mediu sa identifice si sa rezolve problemele.
Cu toate acestea, este un factor foarte important pentru SEO si nu trebuie neglijat.
Obtineti legaturi de la alte site-uri Web.
Nu exista nicio modalitate de a evita mentionarea construirii de legaturi atunci cand vorbim despre SEO. Motivul este simplu: factorii SEO off-Page joaca un rol foarte important in algoritmul Google de clasificare.
Stiu ca pentru incepatorii in SEO este un concept greu de inteles, deci sa-l luam de la inceput.
Ce este construirea de link-uri si de ce este foarte important pentru SEO?
Cand Larry Page si Sergey Brin (Fondatorii Google) au creat algoritmul initial de clasificare Google, au cautat o modalitate de a compara site-urile web, astfel incat cele mai bune sa fie afisate mai intai in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare (SERPS).
Pe langa faptul ca au tinut seama de factorii SEO din pagini, ei au decis ca site-urile care au link-uri de pe alte site-uri web sunt probabil mai importante si mai populare decat altele, astfel ca merita un clasament mai bun.
Cu alte cuvinte, legaturile de intrare au fost numite „voturi de incredere” si acest lucru a avut un efect pozitiv asupra pozitiei clasamentului unui site. Cu cat mai multe linkuri trimiteau spre un site web, cu atat mai buna era pozitia in clasament.
La inceput, era ceva care putea fi usor manipulat. Webmasterii care au inteles acest concept au inceput sa construiasca mii de linkuri care sa trimita catre site-urile lor si sa-si mareasca punctajul in clasament.
Problema a fost ca unele dintre aceste site-uri web nu erau site-uri de buna calitate si nu merita de fapt sa fie pe prima pagina a Google. Acest lucru a creat o problema uriasa pentru Google, care a afectat calitatea rezultatelor cautarii.
Pentru a-si proteja reputatia si a elimina site-urile de spam, Google a inceput sa adauge mai multe reguli stricte algoritmului lor de clasificare si au reusit sa faca diferenta intre legaturile create natural si cele create artificial.