In momentul in care discutam despre promovare in mintea noastra vine tricouri personalizate, pliante, flyere si alte asemenea elemente pe care le primim de obicei la promotii, in campanii dar alte asemenea elemente ce pot sa fie primite in general la promotie, in campanii dar si in urma unor concursuri castigate si atunci cand participam la diverse evenimente.
Pe unele le primim si in momentul in care mergem pur si simplu pe strazi si aici facem referire la brelocuri, la pixuri, la pliante sau la flyere.
In acest articol vrem sa va explicam modul in care functioneaza toate aceste campanii de promovare si motivul pentru care primim toate aceste produse pentru ca toate campaniile au un anumit specific si toate produsele primite au o mare importanta pentru cineva, mai mare decat ar putea sa aiba pentru noi. Se stie si ca tricourile personalizate sau in general textilele imprimate au si o putere de promovare mare pentru ca in momentul in care sunt purtate ne transforma in reclame pe picioare.
Sunt mult mai multe metode prin care putem sa facem promovare, precum promovarea ofertelor. Aceasta are la baza si ofertele pe care firmele le fac si cresterea increderii in capacitatea acestora de a satisface mult mai bine nevoile sau cerintele pe care firmele le fac si cresterea increderii in capacitata de a satisface mult mai bine toate nevoile si toate cerintele dar si pentru stimularea cererilor.
Noi va recomandam ca atunci cand firma vinde numai o gama mica de produse care sunt destinate unui public foarte bine delimitat, prin promovarea tuturor produselor catre clienti, efectul ofertei este mai mare. O asemenea strategie se aplica pentru o perioada anume tinand cont si de contextul in care aceasta va avea loc.
Promovarea unor marci are in vedere impunerea unei imagini de brand si se utilizeaza in momentul in care produsele sau serviciile pe care le ofera o anumita organizate sunt in general omogene si pot sa fie definite sau delimitate precis avand in vedere concurenta.
In aceasta situatie prin promovarea care este facuta corect firmele au posibilitatea de a asocia o marca cu mai multe valori si cu mai multe caracteristici care pot sa propulseze firma pe piata.
Promovarea mixta are drept scop dezvoltarea in mod simultan a imaginii organizatiilor dar si marcile sau ofertele proprii. Este vorba despre strategii des intalnite si este mult mai simplu de adoptat.
De asemenea, daca veti combina mai multe elemente ce tin de imaginea unui brand al firmei veti inspira incredere publicului larg si de asemenea, si clientilor si veti atinge optim si cat mai rapid obiectivele unor campanii de promovare. Spre exemplu toate societatile comerciale care sunt infiintate de curant vor apela la metode similare pentru a atinge in acelati timp mult mai multe obiective.
Tinand cont de tipul de oferta exista si promovarea unui produs global, un moment in care se promoveaza ofertele generale ale organizatiilor si promovarea produselor individuale unde se promoveaza toate ofertele pe etape.
In functie de publicul tinta sunt mai multe genuri de campanii cu strategii personalizate.