Am incercat sa sintetizam care sunt cele mai importante avantaje pe care le au toate aplicatiile care reprezinta magazine online pe timpul unei crize financiare. Trebuie sa intelegem si sa fim constienti de faptul ca momentele acestea grele prin care trece economia noastra ar trebui sa fie tratate folosind medicamentul potrivit.
Stiti cu siguranta sau ati auzit macar in trecere de firme care s-au inchis si care au ajuns in faliment din cauza crizei si de afaceri mari care efectiv au disparut de pe piata. Noi va prezentam in acest material modul prin care un magazin online va poate mentine pe linia de plutire atunci cand nu mai puteti fi prezenti in mediul offline.
In primul rand sunt reduse costurile. Nu e nevoie sa platiti chirie pe un spatiu care sa aiba expunere ridicata. Angajatii pot sa fie remunerati proportional si cu obiectivele pe care le atinge si cu rezultatele care sunt in vanzari.
Exista o mica probabilitate de a primi controlul persoanelor si organelor abilitate pentru ca nu aveti un spatiu comercial.
Veti comunica mult mai usor cu clientii daca aveti un magazin online. Bazele de date cu clienti stranse pot sa fie folosite si pentru comunicari comerciale ulterioare. Puteti sa castigati clienti noi folosind in mod gratuit si retelele de socializare. Comunicarea in marketing devine mai simpla si mai usoara atunci cand aveti la dispozitie mai multe mijloace de comunicare care pot de multe ori sa se si completeze.
Promovarea se poate face exact in locul in care considerati ca exista un client si nu e nevoie sa faceti neaparat promovare in masa. Metodele din prezent care va ajuta sa analizati traficul existent pe site va permit sa stiti de unde vin clientii care fac comenzile pe site si chiar care sunt valorile comenzilor deci totul e mai simplu si mult mai transparent.
Puteti sa aflati chiar si cat clienti vin pe pagina de contact dupa campaniile de promovare online si puteti determina foarte usor ratele de conversie. O rata de conversie este atunci cand cel care intra pe site se transforma din potential clienti in client adica finalizeaza o comanda sau mai multe. Cu cat conversiile sunt mai mari cu atat ar trebui sa fiti mai convinsi ca sunteti pe drumul cel bun cu campania si campania platita sau campania traditionala isi atinge scopurile.
Un magazin online va ofera expunere la nivelul intregii tari. Magazinul se poate adresa clientilor oriunde in tara si daca va permiteti va puteti adresa si la nivel de continent, in statele vecine sau la nivel mondial.
In doar 48 de ore o firma normala de curierat poate sa aduca produsul vostru oriunde va fi nevoie la nivel national.
Numarul de vanzari este mai mare. Un magazin online care este administrat bine poate sa mareasca cu mult vanzarile unei firme care deja are o activitate in regim clasic.
Sunt multe magazine online care detin deja aplicatii personalizate care actualizeaza preturile si produsele direct de la furnizori. Stocurile minime sunt importante si nu stocurile zero pentru ca o rupere de stoc a produselor scade vanzarile.